Blog

Sta je klanten te woord met een antwoordservice!

Als ondernemers zijn we erg druk. We gaan van afspraak naar afspraak en zijn de dagen volgepland met allerlei zaken die in het teken staan van ondernemen. Je bezoekt vele meetingen, gaat op bezoek bij je klanten en bekijkt hoe het er in de eigen onderneming voor staat. Daarnaast zijn er ook vele leads en bestaande klanten die je bellen en graag willen spreken, maar is het niet altijd mogelijk om de telefoon daadwerkelijk op te nemen. Je wilt graag stappen maken in de onderneming, maar wilt natuurlijk ook de bestaande klanten te woord staan. In dit blog vertellen we je meer over een antwoordservice en kijken we naar wat deze dienst kan betekenen voor jouw onderneming!

Het werk van een inbound callcenter

Als ondernemer wil je jezelf focussen op je passie en hetgeen waar je goed in bent: ondernemen! Je bent constant bezig met verschillende vernieuwingen in het bedrijf, het sluiten van deals met nieuwe of bestaand eklanten en blijf je groeien met je onderneming. Om ook de huidige klanten te woord te staan en te voorkomen dat een klant de voicemail dient in te spreken, kun je kiezen voor een inbound callcenter.

Een antwoordservice voor je bedrijf

Met het inschakelen van een inbound callcenter zul je je nooit meer zorgen hoeven te maken over gemiste oproepen van zowel bestaande als potentiële klanten. De professionele telefonistes zullen je ondersteunen bij het opnemen van je telefoon. Met de inschakeling van een professionele telefoniste van een inbound callcenter beschik je over:

  • Een persoonlijke telefoniste met kennis van jouw bedrijf
  • Een antwoordservice die binnen  minuten is aangesloten
  • Bereikbaarheid tijdens werktijden, maar ook in de avonden of het weekend
  • Geen vaste contracten, de telefoonservice is dagelijks opzegbaar

Een callcenter Rotterdam inbound

De persoonlijke telefoniste is altijd bij jou in de buurt. Zo werkt de telefoniste vaak op afstand, maar is het soms ook leuk om te weten met wie je nu aan het werk bent. Wanneer je bedrijf is gevestigd in Rotterdam, kun je kiezen voor een callcenter Rotterdam inbound. Je beschikt over vele voordelen en heb je alles in eigen hand, maar zorg je er met callcenter Rotterdam inbound voor dat de potentiële klanten, bestaande klanten of partners ook te woord zullen worden gestaan wanneer je even niet aanwezig bent. Zelf kun je jezelf weer volledig focussen op het ondernemen, waardoor je zult groeien met de onderneming en professioneel te werk zult gaan!

Geef een reactie